
MOKYKLOMS (kaina 6-8 Eur vaikui, kai susidaro 80 ir daugiau vaikų. Esant mažesniam vaikų skaičiui tariamasi individualiai).
Kaip sukurti veikėją ir jo istoriją? (priešmokyklinė, 1 kl.)
Dinamiškas, interaktyvus užsiėmimas su gyvu piešimu, kurio metu vaikai įtraukiami į eilėraščio performansą, dalyvauja personažo ir jo istorijos kūrime. Istorija čia pat gyvai iliustruojama jų akyse. Vėliau su rašytojos pagalba vaikai individualiai kuria savo personažą ir jo istoriją per vaizdą. Trukmė: 45 min.
Eilėraščių dirbtuvės (2-4 kl.)
Dinamiškas, interaktyvus užsiėmimas su gyvu piešimu, kurio metu vaikai įtraukiami į poros eilėraščių performansus, sužino, kas ir kaip juos įkvėpė, susipažįsta su meninėmis priemonėmis. Ir dalyvauja grupiniame eilėraščio kūrimo procese, kurio metu kiekvienas sukuria po unikalų eilėraštį. Pavyksta visiems! Trukmė 45 min.
Kalėdinio eilėraščio dirbtuvės (2-4 kl.)
Dinamiškas, interaktyvus užsiėmimas su gyvu piešimu, kurio metu vaikai įtraukiami į poros eilėraščių performansus, susipažįsta su humoristinių eilėraščių žanru, meninėmis priemonėmis. Vėliau dalyvauja grupiniame humoristinio eilėraščio apie Kalėdų Senį kūrimo procese, kurio metu kiekvienas sukuria po unikalų eilėraštį. Pavyksta visiems! Trukmė 45 min.
DARŽELIAMS
PATYRIMINIS knygelių skaitymas
Sensorinių priemonių, dainelių, judesių pagalba vaikas patiria knygas kaip pojūčių nuotykį, lavinama jo motorika ir kalbos įgūdžiai. Pagal knygas „Kapt kapt kapt“, „Kapt kapt kapt mieste“, „Bz bz bzt namuose“.
Grupėms iki 20 vaikų.
Trukmė 30 min.
VAIKŲ FESTIVALIAMS, KNYGŲ MUGĖMS
Mūsų šeimos eilėraštis (vaikams nuo 4 m. su tėvais)
Vaikai ir suaugę įtraukiami į eilėraščio performansą, žaidimo forma įsitraukia į eilėraščio rašymo procesą. Jo metu tampa poetais, ir kiekviena šeimu sukuria po unikalų eilėraštį. Trukmė 45-60 min.
Eilėraščių kioskas: gauk ketureilį su savo vardu!
Gyvai rašau ketureilius su vaikų vardais.
Trukmė: 1-3 val.
LITUANISTINĖMS MOKYKLOMS UŽSIENYJE
Kaip gimsta eilėraščiai, kaip gimsta iliustracijos? Nuotolinė edukacija (1-4 kl.)
Jos metu papasakoju, kaip ir kurios idėjos gimsta pirmiau – teksto ar iliustracijų, pasidalinu, nuo ko prasidėjo Metų knygos vaikams „Kaip sutramdyti žvėryną?“ kūryba ir ką Lietuvos pradinukai padarė, kad atsirastų naujausia humoristinių eilėraščių apie mokyklą knyga „Neatlikau namų darbų“. Vaikai savo akimis pamato iliustracijų kūrimo procesą, atsakau į jų klausimus. Trukmė 45-60 min.
Užsisakykite el. paštu: info@indrepliuskyte.lt
ATSILIEPIMAI:
„Rekomenduojam! Buvo puiki edukacija, iš kurios vaikai išsinešė ne tik daug gerų emocijų, bet ir naują įgūdį – nuraminti savyje ar kitame žmoguje tūnantį žvėrelį. Autorė knygas pristatė interaktyviai, su žaidybiniais elementais. Edukacija įtrauki, skatinanti kūrybiškumą, kritinį mąstymą, autorė puikiai geba išlaikyti vaikų dėmesį, sudominti, bendrauja nuoširdžiai ir maloniai. Tikrai kviesime dar kartą!“
Eglė Uleckienė, Prienų J. Marcinkevičiaus viešosios bibliotekos Vaikų literatūros skyriaus vedėja
„Rekomenduoju! Nuotaikinga poezija šių dienų vaikui, kuris yra aktyvus klausytojas, dalyvis, ir visada turi, ką pasakyti. Pati aktyviai dalyvavau Indrės edukacijoje ir norėjau būti vaikų vietoje. Kokia nepaprastai graži mūsų kalba ir kaip Indrė moka tuos įmantrius žodžius sudėlioti taip, kad vaikams nuo veidų nedingsta šypsena. O svarbiausia visos aktualios temos!“
Brigita Mykolaitienė, Vilniaus „Ąžuolyno“ progimnazijos pradinių klasių mokytoja
„Nuotolinė edukacija „Kaip gimsta eilėraščiai, kaip gimsta iliustracijos?" pranoko mano lūkesčius! Indrė Pliuškytė-Zalieckienė, eilėraščius vaikams rašanti šiuolaikine kalba, geba ir susitikusi su mokiniais bendrauti itin šiltai, pozityviai ir pagarbiai.
Ji pristatė, kaip kuriamos iliustracijos, papasakojo apie eilėraščių rašymą, apie knygos kūrimą ir leidybą. Matėme ir nuotraukų, iliustruojančių eilėraščiuose aprašytas situacijas, ir spaudos lapą, o vyšnia ant torto - pusėje edukacijos rašytojos katinas dalyvavo kartu!
Pirmokai ir antrokai susitikimo metu jautėsi jaukiai: uždavinėjo klausimus, turėjo galimybę parodyti savo kuriamas knygas. Ypač esu dėkinga už tai, kad rašytoja nepasimetė, jei vaiko komentaras buvo ne į temą arba klausimas suformuluotas neaiškiai. Indrė Pliuškytė-Zalieckienė empatiškai komentavo, plačiai atsakinėjo, kalbino mokinius.
Vaikai virš valandos sukaustę dėmesį stebėjo, klausė ir klausinėjo. Net nepasijuto, kad esame ne toje pačioje klasėje, o prie kompiuterių ekranų skirtinguose pasaulio miestuose.
Dar norisi pridurti, kad organizaciniai ir techniniai klausimai buvo sprendžiami greitai ir lengvai.
Indre, ačiū už tokį kokybišką, smagų, aktyvų susitikimą!“
Emilija Malinauskaitė Sigurdarson, Karalienės Mortos Lituanistinės mokyklos mokytoja